Träningsvärk!

Idag har jag lidit av en ovanlig åkomma, förödande för min skoleffektivitet. Jag har träningsvärk i armhålorna. I armhålorna! Hur i hela friden lyckas man med något sådant?! Jag menar, har man ens några muskler där? Det gör ont typ när jag sträcker armarna uppåt.

Min simpla gissning är att det hela beror på omlagda träningsvanor. Förut tränade jag ju fotboll ungefär fyra gånger i veckan, numer tränar jag oftare på Natulilus. Ja, nu kom jag på det! Det är på grund av pilatespasset igår såklart. Där snackar vi helt andra muskelgrupper än fotboll. Men ändå, har du någonsin sett en person med biffiga armhålor? Typ så den måste gå med armarna i 90 graders vinkel och ha sönderklippta ärmar för en enormt svällande armhålsmuskel? Hör av dig till mig i så fall. Det vore roligt att se. Annars måste det finnas en annan förklaring.

Nej, nu måste jag bestämt sova. Matte E prov imorgon lockar...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0