Build me up buttercup

God morgon världen, hur vore det inte med lite snö? Jag vill åka skidor, skridskor, pulka, bygga snögubbar, ha snöbollskrig. Snälla, det är ju trots allt sportlov!

Snart bär det nog av till stan skulle jag tro. Är i sjukt behov av massa, men min ekonomi tillåter inga större utgifter just nu. Tar mig nog en sväng förbi Mimmi också, måste låna miniräknare?! Glömde min baby i skolan, sedan måste jag ju säga hej då också. De åker till Madrid idag, lite avis är jag allt. Ha det bra tjejer, i will miss you!

Ikväll ska jag på sleepover-party hos Lelle, mys.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack för kommentaren! Ha en bra dag. =)

2008-02-11 @ 16:35:04
Postat av: Elin

Utan miniräknare är man ingenting!

2008-02-14 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0