En helt vanlig måndag

Detta har vart en måndag som precis alla andra. Det vill säga bra, inget utöver det vanliga, utan bara plain bra. Pallade mig ut cirka 06.30, tog bussen till skolan för att gå på ännu en ovärd FyB lab med Tomas. Ungefär halva klassen var representerad. Dock trevligt att undersöka ultraljud och stående vågor med Berglund. Dagen fortlöpte med Matte, god lunch och en gigantiskt håltimma som spenderades i datasalen, med M & med allas våran claes. Utvecklingsamtal typ. På spanskan kom jag på att om det är prov på onsdag innebär det att det är prov på ONSDAG! Nu på onsdag alltså, det ger mig cirka en dag kvar att plugga. (här kommer det igen, min tidsuppfattning är obefintlig) Tänkte att nu jäklar ska jag hem och plugga, så jag skyndade mig mot bussen. På vägen sprangs jens och erik på, och jens hygglot erbjöd sig att skjutsa mig tpå sin något invalida cykel så jag skulle hinna. Dock var bussen försenad, så det var lugnt. Men trevligt ändå. Väl hemma orkade jag inte plocka upp böckerna,  "umgicks" med min asociala bror istellet. Vilket innebär att se på när han spelar Halo, som han för övrigt gör konstant nu för tiden. Sedan så jäklar, då tog jag mig i kragen och nu kan jag glosorna i alla fall. Bra! Imorgon blire grammatik och uppsats, un historia de amor. Hoho, spännande! 
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0