För idag är det Lelles dag !

Ja må hon leva,
ja må hon leva,
ja må hon leva många lyckliga år!

Javisst, jag kör på min farmors variant. Hellre lever jag många lyckliga år än plain 100!
Det är inte klokt att du fyller 18 Lelle, men jäkligt nice. Hoppas du blev överraskad igår med, den planen har jag klurat på länge. moahaha. Idag , eller imorgon, (min oförmåga att minnas datum är inte ok)  har vi känt varandra i två år. Och utan att ljuga kan jag lugnt säga att det vart de bästa 730 dagarna i mitt liv so far. Tack för att du finns och förgyller mitt liv, puss 

image30

Helgen i övrigt har även bjudit på massa godbitar. Mysig middag hos Carro, aka zuparzwanen, stod på fredagens program. Äkta mys, trots viss felbedömning på antal personer och en stor muffins. Lördagen spenderades först i Skara med "överraskningskalas" för Lelle, sedan var det snabbt hem och byta om. För på kvällen var det kalas för två andra nyblivda 18-åringar, Emma & Anna. Middag och party- that's nice ! Tack för en kul kväll tjejer. Kvällen avslutades med trevligt sällskap på skafferiet.
Med andra ord- ännu en gym helg !

Tack, livet leker!

Kommentarer
Postat av: lelle

DU FANE MIG BÄST !
OH FLER UNDERBARA DAGAR VÄNTAR OSS !

2008-02-08 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0