HaloooooO

Okej , jag kanske inte skriver om det mest intressanta. Jag skriver inte heller om mode, och har verkligen inte dagens outfit. Det är inget projekt jag planerar att starta heller, men men vet ju aldrig. Ibland måste man prova på något nytt. Ta mig för den jag är!

Idag har jag;

- Haft spanskaprov- Great! (ironi)
-Vart i skolan för övrigt , dock ingen biologi. Skräll att Posse är sjuk! Försökt lära mig spela blockwars osv..
-Uppgraderat miniräknaren till GOLD edition. Hoho, the elinzzz have done it again. Släng er i väggen Claes, övriga lärare & Johanna Riad!
-Besökt sjuklingen Mimmi, krya på dig för tusan!
-Spinnat med fotbollen, it feels good ;) haha


 
HEJS!

 


Kommentarer
Postat av: M

Söta vänner på bild!

2008-02-28 @ 19:23:11
Postat av: malou

ni är snyggsnygga!

2008-03-23 @ 19:50:14
URL: http://malouu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0