I'm a fucking purple-head !

Passa er,  just nu ser jag ut som en mutation av Cher/powerpuffpingla/pantertant ! Det är banne mig inget att leka med, fagert är det inte heller, rent utsagt förskräckligt skulle jag vilja säga. Men så tänker jag, (citerar min tyska granne christine) äh vafaaaaen! Du lever bara en gång, och nu har du lärt mig något nytt. Ställ ALDRIG upp som hårmodell igen elin , och du passar inte i lila ! Dessutom ska det bli brunt igen på torsdag, alltså 6 dagar med lila hår. Det kan jag leva med, 0,02% av mitt liv, om jag blir åttio. Känns helt okej om man ser det så, jag bjuder på't den här veckan!
   

image32

Kommentarer
Postat av: Lelle

me sluta säg lol.
jaså , va händer ?

2008-02-08 @ 14:25:30
Postat av: Zez

Det är ju i alla fall orginellt ;) Du får trösta dig med det. Haha.
Ne men ärligt tjejen, du är grymt snygg vilket som! (:

2008-02-08 @ 22:39:58
Postat av: malou

du är snygg!

2008-02-09 @ 17:55:46
URL: http://malouu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0