Sova, Melodifestivalen & lite Titanic

Igår natt skrev jag bästa inlägget, helt klockrent. Men när jag skulle lägga ut det laggade sidan och allt försvann, putsväck! Därför kommer en liten recap på gårdagen.

Efter att ha snyltat färdigt på familjen Nilssons gästvänlighet och skafferi, spenderades hela förmiddagen slaggandes i soffan med de hysteriskt patriotiska skidkommentatorerna som enda sällskap. Ingen bra dag Sverige, bättring! Som vanligt efter några timmar i ensamhet känner jag mig hopplöst tråkig och rastlös. Därför hoppade jag in i duschen för att få bort lite lila inför kvällens händelser. Den mest frustrerande stunden på dagen är den när man står framför garderoben och inser att inga kläder längre passar efter det förödande frisörbesöket. Suck! Sedan bar det av till Rebbens flotta, übermoderna hem för årets bästa- melodifestivalen! Vi bänkade oss förväntansfulla framför tvapparaten i sällskap av rebbens man Mattias och Igor. Redan inledningen visade vad som komma skall- f i a s k o ! Hela programmet var ett enda långt gubbskämt. Och Christer Sjögren, I love Europe, yeah right! Någon måste skämta med mig. Dessutom tycker jag att killarna som kom sexa och sjua var bra. Kvällens enda svagt lysande ljuspunkt i ett hav av mörker var ändå Björn Gustavsson, kul kille det där! Christian Luuk duger också, kanske lite. Sega som vanligt kom Carro och Johanna när programmet redan var slut , och Mimmi & Hanna ännu senare. Vi bestämde oss för att dissa den coola ekonomifesten, och siktade in oss på en mysig dazar-kväll. Kolla in kissie på youtube, hon bjöd på många skratt. Titanic rullade i bakgrunden. Tråkiga elin bestämde sig, grundat på många skäl, till att hon inte orkade med kvällens nästa aktivitet- utgång. Istället blev det gaspedalen i bått, basen på max och markoolios-superduper-hits dunkande ur högtalarna. Jag älskar att åka bil med pappa, haha. När jag kom hem tittade jag klart på Titanic. Mer deprimerande film får man leta efter, får jämt en sådan där konstigt sorglig känsla i magen när jag sett den. Ändå, så otroligt underbart fin! Den ger mig perspektiv på saker. Tänka sig , ibland är allt som behövs en film! 

  Rebben är SNYGG i lugg!

Så, det var pretty much allt. Nu ska jag ut och springa eftersom det tydligen inte är någon träning ikväll. Ha en bra dag gott folk!         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0