En söndag i solskenet.

Hej alla kräftor!

För det är det jag antar att majoriteten av er är efter en helg i solskenet. Vi svenskar har en tendens att "glömma" smörja in oss och hoppas på att bli bruna ändå. Jag tillhör en av dem, dock är mitt pigment så bra att det röda redan har lagt sig. Det är skönt.

Idag har varit en dag helt befriad från socialt umgänge, eftersom jag bestämde mig för att spendera dagen med någon jag inte brukar umgås med, nämligen min kära mor. Vi begav oss till den fantastiska sommarstaden Hjo, tittade på båtarna, köpte glass, solade och köpte såklart även fisk. En väldigt mysig förmiddag med andra ord. Hemma igen märkte jag till min förskräckelse att hela baksidan låg i skugga. Så jag snyltade på grannarnas gästvänlighet och lade mig hos dem och solade en stund fram tills Sverigematchen började. Såg första halvleken, sedan åkte vi ut till sommarstugan för att jag skulle få köra lite och förhoppningsvis skulle pappa få genomlida årets första dopp. När vi kom fram möttes vi av en trevlig överraskning, farmor och farfar var där, och fikat var framdukat. Perfekt alltså. Mätta och belåtna fullföljde vi vårt uppdrag. Till och med jag, dock var det inte årets första, men absolut sköaste. Det var redan runt 22 grader i vattnet, det bådar gott för resten av sommaren!


Jag vill också ha en båt!


En ganska rolig bild, det ser inte alls ut som jag, men anyway.


Haha, jag vet inte om jag får lägga ut den här bilden. Men det lär vi väl märka!


Fejnt fan!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Vi köper båt ?

när vi flyttar ihop.

me våra två stolar !!

2008-06-02 @ 00:16:20
URL: http://velida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0