Tisdag!

Hey!

Till att börja med måste jag bara ta och be om ursäkt för gårdagens smått självgoda inlägg. Det är bara det att jag är så otroligt förväntansfull inför sommaren som kommer. Om jag säger att den senaste terminen har varit sjuk, är det i underkant. Dessutom är det ju trots allt mitt sista riktiga sommarlov!

Annars har det hittills varit väl spenderade 21 timmar. Skolan var nice, vädret är nice, träningen var nice osv. Håvade in ett skönt mvg i engelska b, resten har vi inte fått reda på än. Hoppas på något liknande i alla fall. Såg på någon mystisk fransk film på både svenskan och engelskan, vilket var som upplagt för lite skönhetssömn och tyskaskrivande. Just det, jag slapp göra tyskaprovet också, det gynnar. Något som däremot inte gynnar är gympainlämningarna. De kan ju ta sig någonstans.. Jag vill vara med och spåra ikväll, jag vill bada på håltimman imorgon, men icke! Fuck, ibland suger det att sakna tidsuppfattning. Hur som helst, om jag ska få något gjort , är det bäst jag börjar nu. Slänger in en bild på något jag hoppas hintar om de kommande tolv veckorna.

Ha en fortsatt bra dag förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0