Tonight I have to leave it!

HejHEjhEJ

Gaaah, snart åker jag! Klockan är två och jag är hur pigg som helst. Dock är energi något som mitt kära sällskap Angie saknar. Hon ligger nämligen och sover i soffan. Jag måste vara ett intressant umgänge. Vill du veta en hemlighet? Jag har inte packat färdigt än. Hu, är jag hopplös eller vad? Allting sker i absolut sista sekund. Aja, det löser sig väl. Det mesta finns i Sverige, finns troligtvis även i Spanien. Hoppas att jag får sitta bredvid någon häftig typ på planet. Reser ju som sagt själv, och lite sjysst resesällskap skulle inte skada. Slipper sitta vid vingen i alla fall. Fick välja plats själv. Lite nice. Jag tror inte att jag minns en enda flygresa då jag sett marken under. Bara en stor, vit vinge och lite moln.

Om ungefär 9 timmar landar jag. Shit jag börjar bli nervös tusan! Kommer inte kunna säga hejdå till brorsan och pappa, Jesper har skrämt upp mig och det är första gången jag flyger ensam. Jag är till på köpet halvsjuk. Fast det känns på något sätt spännnde ändå. Får även träffa MIMMI snart, som jag har saknat henne. Vi komer ha två helt galna veckor, det är jag övertygad om! 



Njut av den beryktade värmeböljan nästa vecka, tänk på mig ibland och lev livet, för det kommer jag göra.

BESITOS!

Kommentarer
Postat av: Angie

HAHAH bloggade du när ja låg dö fisk i din soffa? ja va skittrött och du var inte alls tråkig :P guuud ESPESPESP , ja vill OCKSÅ!!! :G pusss

2008-06-28 @ 18:11:17
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Angie

JAG VILL HA BILDER FR ESP :G bienvenida a suecia de nuevo ;)

2008-07-12 @ 02:53:23
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0