Åldersnoja ?

Ett bra tecken på att tiden går alldelles för fort är åldern på moppepojkarna. Som här om dagen till exempel. Jag var på väg hem i solskenet i mitt dagen-efter-fest-sovit-två-timmars-tillstånd, inte speciellt attraktivt alltså. Trots detta kunde två små moppepojkar inte låta bli att tuta på mig och gasa förbi i på tok för hög hastighet. Självklart blev jag skitglad, och kände mig helt sjukt cool. Liksom, de TUTADE på mig ! Shit. Sedan slog mig tanken, att de som kör moped i år är 15. Vilket överatt till födelseår blir 1993, ajdå. Så här gammal känner jag mig inte, det känns som att det var igår jag gled omkring på min röda-blixten! Stanna tiden tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0