Återbäring från Västtrafik. dag 1

Hör och häpna, det är gratis att åka buss! Eller ja, tills vidare i alla fall. Busschaufförerna får inte längre hantera kontanter på bussen, vilket gör att alla stackars satar utan busskort smidigt kan glida med. Jag låtsas att jag är en av dem och slänger fram en hundralapp på den lilla svarta plattan både till och från skolan. Utfallet har vart detsamma båda gångerna, GRATIS! Nöjd som Gunilla vid oförberett prov firar jag med en banana-split och konstaterar att jag idag tjänat cirka 20 kronor. Ganska nice va? Nu är det återbäring, Västtrafik! Snart är de där prishöjningsslantarna återtjänade!

För er som undrar gick Janne Larsson upp exakt 2,0 kg i USA.   


Kommentarer
Postat av: Elin O

Det var det värsta! Åka buss gratis måste ju vara den ultimata upplevelsen. Eftersom att åka buss är bland det bästa som finns och som grädde på moset GRATIS!

2008-03-25 @ 22:32:31
URL: http://decemberelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0