Hemma igen!

Jag tror jag just såg en naken man springa upp för trappan i huset mittemot, befinner mig i chocktillstånd. Uh, hemska syn.

Duktig som jag är, låste jag och tog med nyckeln när jag åkte på match imorse. Tre timmar senare stod min kära, nyhemkomna noob-familj utlåsta och huttrade. Vem, jag menar vem glömmer att ta med sig nyckel när man åker på semester?! Jo, familjen Westerberg såklart! Så där fick jag mig ett gott fniss på planen när Peter meddelade det. Känns ändå ganska skönt att de är hemma. Började bli lite enformigt att leva på all-bran, fil och banan i ensamheten. Annars har det vart rätt skönt att köra solo en vecka. Göra allt i mitt eget tempo och slippa massa tjat. Jag känner mig faktiskt en gnutta vuxnare av den här erfarenheten, men den är inte stor. Så det är väl bara att inse, jag behöver dem. Hur jobbiga och enkelspåriga de än är. Lite ångrar jag mig dock att jag inte följde med till Åre när jag kollar igenom bilderna. Strålande solsken på varenda jäkla en! Brors google-bränna är banne mig inte att leka med, han ser ut som en apa. Typ. Frågan är om jag lärt mig något den här veckan. Svaret är, nej inte alls mycket. Bara hur man sätter på diskmaskinen. Men det är alltid något! Jag är nöjd.   

image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0