Blogg från altanen.

Sitter här på altanen och filosoferar. De vuxna sippar vin, jag får nöja mig med fanta. Det är ganska mysigt faktiskt, jag sitter bara här och ler och lyssnar på vuxenskitsnack. Vem visste att det fanns ett liv efter 40? Det var nog tur att jag aldrig åkte till Mattias idag, trots Rebbens generösa erbjudande. Jag har insett att man ibland måste ta det lite lugnt, det går inte att köra på i 120 jämt och ständigt. Till slut blir man fartblind och får tunnelseende och allt det där andra som kan förknippas med bilkörning. Då blir det lätt att man missar något på vägen, och ärligt talat vilket är bäst. Att uppleva mycket utan att uppskatta det, eller att ta det i sitt eget tempo och verkligen njuta av det? Någonstans däremellan skulle jag tro. Lite måste man leva också!

Nu är det glass som gäller, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0