Creds till Söndagar

Söndagar är ett sådant där fantastiskt brilljant påhitt. Man kan bara slappa och gå i pyjamas hela dagen utan att behöva ha någon som helst ursäkt eller anledning. Inget krav på att fånga dagen eller något annat trams.

Denna söndag vaknade jag runt klockan ett. Vad jag kan minnas har jag nog aldrig gått upp såpass sent. Till min stora lycka upptäckte jag att det var Gossip Girl-maraton på tv, inte för att jag är något större fan av den serien, men idag kändes det perfekt. Där blev jag sittande större delen av dagen. Sedan pluggade jag biologi, och nu gör jag ingenting. Absolut ingenting. Vilken annan dag som helst hade detta varit katastrof, men inte idag, inte en söndag. För söndag = återhämtningsdag, det kan ingen ändra på!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0