Dagens Grattisbarn!

Det har blivit hemskt mycket grattande den senaste tiden känner jag. Idag är det främst Amanada och Angelica som ska grattas. Mina misstankar var befogade, det var som jag trodde. Amanda hade uppkörning och klarade den! Första tjej ut tror jag, rätta mig om jag har fel. Stort grattis!

Nu kan jag även med gott samvete avslöja Angelicas lilla hemlighet, även hon har tagit körkort! Träffade henne på vägen hem från körskolan imorse. Hon var så nervös att hon nästan kissade på sig stackarn. Jag vet inte hur man egentligen säger det på spanska, men feliciaciones Angelica!

image135
Grattis mina vackra vänner!

Vägverket måste blivit mutade, eller så beror det helt enkelt på det fantastiska vädret, för hur kan jag annars känna hela 5 personer som tagit körkort idag?! Helt galet. Ett sista gigantiskt grattis till er allihopa. Ta det lugnt i trafiken, men inte för lugnt!

ciao! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja, finaste. gjorde den igår kl 03 efter studentfesten lite halvfull sådär ;D fast det verkar ganska kul nu när man kommer igång lite!

2008-05-05 @ 22:44:04
Postat av: Angie

åååh sötelin! tack än en gång (: hohoho syns nog imorgon

2008-05-06 @ 22:57:32
URL: http://gelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0