Elin O här!

Just i detta ögonblick mår jag mycket bra! Jag sitter på Elins baksida, solen skiner och grannbarnen springer runt som vildar. Elin håller just nu på att spela mini-tennis med en utav de kläd-lösa pojkarna. Foppa-tofflor och kallingar är en bra combo! "Toffahoffel" som en utav dem så fint artikulerade.

Har ätit ett mycket gott mellanmål här hoss westerbergarna, fil med tropiska frukter och flingor! Det skall jag till att rekommendera till er alla.

Träning om en halvtimme, men vi har sagt till att vi kommer sent och maskar lite. Ingen stress här inte!

Claesan var lite krasslig idag och jag tyckte lite synd om honom. Men, nu är det fredag så hoppas han kryar på sig under helgen!

Vädret är underbart och det är fredag! Mycket bättre blir det inte för stunden.
Men nu skall jag byta om, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0