Ester 18 år!

Hej!

Hu, om jag snackat om att jag varit trött förut, är det inget mot vad jag är nu. Kan knappt hålla ögonen öppna. Därför blir detta nog inte något inlägg som går till historien, men det får duga! Min olidliga trötthet vet jag bara har en anledning, och det var det värt! Förfest deluxe hos Ester var riktigt lyckad. Supergod mat, framförallt mycket mat, trevligt folk, bra musik, fantastiskt väder, behöver jag säga mer? Jo, jag beskriver kvällens händelser lite mer ingående ifall någon skulle vara intresserad. Rödbränd som en engelsman på solsemester (hade spenderat hela dagen på lillegården), anlände jag till ryd tillsammans med två skönheter, Mimz & Rebben. Humöret var på topp och vi var taggade till tusen, eller TTT som vissa skulle säga. Vi minglade lite utomhus i solskenet för att sedan röra oss innåt när ryktet om mat sperd sig. Familjen Ester hade överträffat dig själva, buffén var way över mina förväntningar. Jonatan och jag blev som galna och såg till att få en fördelaktig plats i matkön för att kunna poppa tallrikarna extra fulla utan att få dåligt samvete (man ser inte hur lite det är kvar) Efter att ha ätit en aning för mycket, börjande sökandet efter aktiviteter som kunde gottgöra detta, kuddkrig, någon sorts skateboard-åkning och naturdans är bara några exempel. Sedan var det dags för paketöppning och efterrätt som också den var supergod. Någon gång under kvällen höll även Elin ett fantastiskt tal, jag kommer inte ihåg när, men fint var det! Runt tolvslaget bar det av nedåt stan i en buss sprängfylld av stämning. Hetsramsor, grattissånger och random testosteron-vrål avlöste varandra. Väl nere hamnade vi hur som helst på Vatra, dock utan M&R. Synd för er! Runt klockan tre var jag åter hemma för en ljuv, fyratimmars skönhetssömn.


Rebben & Mimmi är ganska mongo, men söta!


Två till mongos, Jonatan och Oliver


Två otroligt söta mongos, Ester och Elin!

Tack för en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0