Fredag!

Guten Sommerabend!

Kvällens händelser kan kort sammanfattas med biltur till Sigges, insupning av sommarkväll på veranda och brasiliansk tv-serie, allting har genomförts tillsammans med Angie. En sannerligen härlig afton måste jag säga. För en djupare analys får jag nog återkomma, just nu är jag dötrött, men en sak som är säker är att brasilianare är inte att leka med. Speciellt inte de som bor i Rio de Janeiros favelas och surfar. Sjukt nice så att säga. Något annat som är nice är det fantastiska vädret vi har at this moment. Det var nästan så jag misstog mig för att redan vara i Spanien när jag cyklade hem i den ljumma sommarkvällen. Värmen, alla dofter och skymningen, det känns bara inte så Sverige.


















Imorgon sägs det att det ska bli 30 grader, ni hittar mig i Angies jacuzzi!

En liten ros, fråga mig inte varför.

Förresten kanske jag slipper spela matchen imorgon, det beror på hur foten mår. Jag slet upp en gammal skada igår för er som inte visste, men jag tror inte att det är någon större fara. Förhoppningsvis är jag tillbaks tills på onsdag. Annars var det sista fredagen i skolan idag, om man inte räknar med själva skolavslutningen. Det är inte klokt vad tiden går snabbt, det känns som det precis var nyår.

Night!


Kommentarer
Postat av: Angie

sjuuukt nice Elin! GODNATT ruuuu

2008-05-31 @ 02:03:54
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0