Hello snedtand!

Var hos tandläkaren idag, och nepp, det blev ingen tandställning den här gången heller. För att fixas är man tvungen att ha mer än 3mm snett, och mina är exakt 3mm. Rätt suq, eller hur?! Och inte kunde jag mytta mig till en heller. Hon tandergleringstanten är sannerligen en ragata, som tur var närvarade även en supergullig tandläkare. Hon gjorde mig glad, visade mig sin sneda tand och sade att jag var söt ändå. Fler sådana människor tack! Egentligen vet jag inte varför jag blivit så fixerad vid just mina tänder. Det är inget som stör mig direkt, det märks väl inte ens så mycket, eller?


Kommentarer
Postat av: Lelle

Du är även söt utan tänder..

så mig kvittar de helt !

2008-05-30 @ 15:48:40
URL: http://velida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0