Illgo dag!

Ha, fin rubrik va?! Stort I + två små L = Ill. Ganska ganska spännande, kan tolkas som tre små L, som tre stora I, eller som det ska vara. Välj själv!

Hur som helst, idag känner jag mig extra busig. Eftersom gympan var insälld och spanskan förmodligen skulle vart totalt meningslös, hade jag bara en lektion idag. Sket jag i den eller?! Yes. Att skolka är något som helt går emot mina principer i vanliga fall, men efter den senaste tidens stressiga schema, kände jag mig förtjänt av en ledig dag. Istället för att masa mig till spanskan klockan åtta, väcktes jag av väckarklockan halv tio, någon måtta måste det vara på lättjan! Lite senare trampade jag iväg till körskolan. Förut var jag verkligen kung på det där med bilkörning, men på senaste tiden har något hänt. Jag är kass! Jaja, det löser sig, beror säkert på vädret eller något. Till följd av en hisnande körlektion, smög sig hungern på. Eftersom vi inte har någon mat hemma, fick det bli lunch på stan. Men jag tänkte då rakt inte äta ensam. Därför ringde jag ElinO, som jag visste hade håltimma, och raggade ned henne och Jesper till stan för att göra mig sällskap. Vi slog oss ned på en parkbänk i solskenet, de åt glass, jag eurobaguette. Sedan var det dags att dra sig hemåt, biologin stundade. På vägen ertappade jag Mimmis boy med att stjäla hennes cykel. Jag erbjöd skjuts istället. Väl hemma har jag utnyttjat tiden väl. Snart kan jag pricka av svenskainlämnigen på min to-do lista.


Dagens lunchsällskap, dock inget aktuellt kort.

Så, detta är min extremt spännande dag hittils. So far so good, så att säga, ikväll väntar träning.

Ha en bra dag vettja!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Godkänns tolkningen lIl????

2008-05-28 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0