Känn Hela mitt Stöd

Snart börjar SM-finalerna i handboll. Fjärde gången gillt, Skövde HF? I år åker jag inte dit och hejar, uppenbarligen för jag otur med mig. Anyway, nu håller vi thumbsen SKÖVDE! 

Dagens andra event, som jag kännner lite extra inför; Skövde AIK- IFK Göteborg. Jag menar, häftigare än så blir det inte. Jag är sjukt taggad! Hörde att 150 göteborgare har bokat Harrys. Pappa lär få spänna sig ordentligt som supportervakt. Det gillar han, vi laddar med glass. Tyvärr ska inte Niclas Alexandersson vara med, det suger.

Go Skövde!

Kommentarer
Postat av: Angie

hahah du skriver så kul elin! i'll call u tomorrow ;D

2008-05-01 @ 22:54:07
URL: http://gelo.blogg.se
Postat av: Denise!!!

SM-GULD:D uppenbarligen för du otur med dig men jaag gillar dig endå

2008-05-02 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0