Klassfesten!

Hej!

Trots att nästan en tredjedel av Nv2a var frånvarande, blev gårdagens klassfest ett jäkla kalas! Hostens mamma hade laddat upp med massa lyxigt tilltugg, vilket inbjöd till överklassminglande och intressanta konversationer. Men vafan, vi bor i Skövde! Så fram med grillen, datorn och guran och börja festa. I brist på bra musik, offrade Mimmi och jag våra stackars blottade händer, och begav oss mot Norrmalm cykelleds. När vi ändå var i krokarna, passade vi på att säga hej till vår kära Zupersvan som befann sig på någon sorts tillställning hos Patrik. För att inte vara ohyfsade, skyndade vi oss tillbaks med musiken och bildade en lekhörna. Uppskattad av vissa, dissad av andra. Just när kvällen verkade lida mot sitt slut, fick vi helt plötsligt oväntat besök som livade upp stämningen igen. Och vilka var det, om inte en drös treor som uppenbarligen inte hade något annat för sig. Men de var välkomna, vi är vana vid det här laget. När värden för kvällen såg lite sömnig ut, kände vi att det var dags att lämna stället. Dock kände vi att vi inte riktigtvar färdig-festade. Därför landade Jesper, John och jag i den frstnämdes hus och tittade på She's all that och snackade en massa skit. Runt halv fem-snåret, när solen hade gått upp, trampade jag hemåt i snöslasket. Det var en relativt lyckad klassfest, man fick se nya sidor av folk (både på gott och ont), god mat och kanske, kanske för sådana här aktiviteter oss närmare varandra!

image148


Kommentarer
Postat av: sven sven bengt svenhåkan

TOT LYCKAT SICK skulle jag vilja påstå tbh

2008-05-18 @ 21:45:30
URL: http://kissie.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag röstar för fler kalssferrar och mer sprit till folket :)

2008-05-18 @ 22:04:40
Postat av: Jonas

Jag vill göra en Diss och Hissa. Jag dissar alla golftävlingar som finns när starten är kl 8 och hissar Hosten Dorre för en lyckad fest

2008-05-18 @ 22:06:04
Postat av: Guldfisken

Dennyboyboyboy ser ju ut att trivas i sin pose

2008-05-19 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0