Lite negativt, en hel del positivt & lite vattenballonger

Heho!

Det är inte klokt vad många sätt man kan säga hej på. Yo, tja, heho, ja you name it! Kan vara kul att variera lite. Idag är jag väldigt trött på att skriva, eftersom det är just det jag ägnat hela min tid åt på senaste. Främst åt engelska recensionen, pust. Ibland kan Gunilla varalite FÖR mycket. Därför lär det här inte bli något superlångt inlägg. Dagen har haft både positiva och, hör och häpna, negativa sidor. Åt minussidan placerar sig kemiprovet som jag får skylla mig själv för. Det gick inte direkt bra ska jag säga, nu måste jag skärpa mig på lektionerna! Tyvärr får jag även säga att fotbollen suger just nu. Träning lördag, match söndag, träning måndag, match tisdag, ledig onsdag, träning torsdag, träning fredag, match lördag. Jag blir trött bara jag tänker på det. Noll motivation- javisst! Men snart är det i alla fall över, det är bra. Så, nu var det negativa färdigt. Nu behöver jag inte tänka på det mer, nu siktar vi uppåt. Dagen har annars bjudit på massvis av trevligheter. Fick tillbaks läsförståelsen på kursprovet i tyska. 35/36 gynnar. Programelevrådet var också trevligt på sitt sätt, The Elinzz fixade dumle åt hela högen. Så vi satt och njöt medans vi diskuterade parkeringsplatser, västerhöjdströjor och annat kul. Jag är så glad att jag valde natur och inte samhäll. Vi har bra mycket roligare. En nackdel är dock att alla andra är avundsjuka, speciellt fjoll-ekonomerna, som känner att de måste kasta vattenballonger för att hävda sig. Moget? nej. Kul? ja. Jag lägger lite av skulden för mitt suq kemiprov på dem, blev helt dyngesur och frös resten av dagen trots det underbara vädret.

Jag ser fram emot sommaren, mot Spanien med Mimmi!

ssuP


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sp är bättre än alla andra!

2008-05-09 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0