Måndag va?

Hej!

Dagen har varit så ointressant att jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Ganska patetiskt va? Dagens höjdpunkt var väl når Carl klappade arsenik-djuren på biologin, körskolan, eller att jag lärt mig vika pappersflygplan. Vilken av händelserna som slår högst är svårt att säga. En vika-pappersflygplan-skola lär med största sannolikhet dyka upp här på bloggen inom en snar framtid i alla fall. Något som dock inte står överst på listan över dagens events är vaccinationen. Inte för att jag är skraj för sprutor eller något, men att köra in en 5 cm nål i armen är inget jag gör för skoj skull. Kan ju trösta mig med att jag är immun mot hepatit i minst 20 år, eller vet ut. Dessutom fick jag ju ett häftigt plåster, så nu har jag något att stoltsera med imorgon.

Bara så ni vet har jag myttat hela inlägget, det har varit en toppendag om jag tänker efter! Zick-fåglar, mega-rast med Johanna och mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha vilken toppendag! jag är inte heller så skraj för sprutor, tänker bara att jag måste låta det hända haha, kramis!

2008-05-12 @ 22:00:34
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0