Onsdag!

Helo!

Det här har vart den skönaste dagen på länge. Hade bara en lektion i skolan, gympa, och har varit träningsfri. Hur nice är inte det?! Dessutom var Mimmi tillbaks idag, lagom brunbränd och fräsh för att göra en annan avundsjuk. Men vänta du bara, i sommar! Hursomhelst kom jag till skolan klockan åtta imorse för spanska, men ettorna hade nationellt prov i den vanliga salen och Inger (eller Ingrid, jag kommer aldrig ihåg) var putsväck. Ett gyllene tillfälle att panikplugga till kemiprovet imorgon, vilket jag som vanligt lyckats förtränga. På gympan hade vi HLR, så ska du få hjärstopp, få det i närheten av mig! Efter den fruktansvärt jobbiga skoldagen gick vi hem till Mimmi och bytte om till shorts. Tanken var att gå promenad, men vi gick till skolan istället och köpte glass och träffade massa bra människor. Väl hemma letade jag upp den varmaste platsen på altanen glassade hela eftermiddagen och klurade på recensionen.

Nu kom jag på att Albin hela 19 år idag, grattis hörru!

image136
Kvällsnöje med bror.


Nu måste jag plugga organisk kemi, BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0