Sick T0t!

HEJ!

Hu, idag känner jag mig som en en urvriden disktrasa, helt tom. All vårenergi har bara runnit ur mig. Somnade direkt när jag kom hem från skolan och vaknade inte förrens klockan sex. Antagligen är jag påväg att bli sjuk, men det har jag verkligen inte tid med! I helgen ska det dömmas klassfotboll och förfestas deluxe hos Ester. Dessutom måste jag vara pluggarN, har missuppfattat svenskauppgiften fel och den ska antagligen vara klar efter helgen, helst imorgon, och sedan har vi såklart nationellt prov i matte D på tisdag. Great! Men man får se det från den ljusa sidan, snart är det över, och trean sägs ju vara slapp.

Carl-Einar Häckner showen vi var på i skolan idag var faktiskt ingen superhöjdare. Skämten var ett par snäpp över min tröskel för vad som är roligt, men ändå kunde man ana en slags ironi under ytan. Det var ett helt nytt sätt att informera om kössjukdomar, men jag vet inte riktigt om budskapet gick fram. Bilderna var hemska! Dock var det kul att äntligen få en glimt av hur det skulle se ut med en säg i pannan, eller vad säger du Elin?!

Förresten så vann vi igår, 2-1. Det var riktigt bra, en mindre bra grej var dock att jag av misstag tog med mig fel väska. Så när vi var framme och skulle byta om, öppnade jag väskan och ett antal svordomar, jag har tagit gympaväskan! Det är så typiskt mig, ibland vet jag inte vad jag tänker med, men jag skyller det på farmor. Tur är det i alla fall att jag har en så otroligt snäll curling-mamma som åker och köper ett par skor och benskydd till mig. Billiga, men bra. Nu är bara frågan vad jag ska göra för att gottgöra detta. Någon som har något bra förslag?!

Hejs! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är morsdag på söndag!!! Ett utmärkt tillfälle!!!

2008-05-23 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0