Tisdag

Hola!

Just nu är jag lite pissed, vi förlorade. Dessutom fick jag spela högerkant och det är i n t e roligt! Speciellt inte att löpa i tomme hela första halvleken. Nu tror du kanske att vi spelade skitdåligt, men så himla farligt var det faktiskt inte. Första halvlek var riktigt bra, Malin gjorde två kanonsnygga mål. Sådana tror jag bara Jullan har lyckats med förut. Det var bara det att bollen liksom aldrig ville lirka sig ut på höger. Antingen rakt upp i mitten eller åt rakt motsatt håll. Surt, javisst, men idag kände jag mig ändå inte på topp direkt. I början av andra halvlek stod vi också upp bra, sedan klappade vi ihop. Inte så konstigt om man tänker efter, medelåldern i skövde kik är inte ens myndig. Vi är för små och klena helt enkelt. När vi möter motståndare som borde ha en "bred last" skylt så får vi det svårt. Jaja, 4-2 blev det i alla fall. Det är bara att konstatera att vi behöver kikerzz!

Annars har min dag varit bra. Hoppas att era varit det också! Vaknade av att morgonsolen kikade in mellan persiennerna. Så jag bestämde mig för att cykla och kunde njuta av några extra, välbehövliga minuter i sängen. Hade mycket trevligt cykelsällskap i Johanna. Att snooza lite var ett mycket bra beslut, eftersom det skulle visa sig bli en jobbig dag. Sex lektioner, 33% av dem matte. Hu! Vem genomlider en sådan dag utan att bli galen på något sätt? Fick tillbaka tyskaprovet, hören, också. 41 av 43, jag är nöjd. Har det gått lika bra på de andra delarna också, så är det bara att håva in ett härligt mgv. Temat på dagens raster har varit fussball. Kul att för en gångs skull kunna briljera, men dock måste jag vika mig för Berglunds enorma paddlar till fötter. Maken till teknik har jag aldrig sett! Okej nu överdrev jag lite. Klockan fyra trampade jag hemåt i solskenet. Resten av historien kan ni.

Fick precis en glad överraskning, Mimmi är hemma från esp! Men vi har bestämt att inte prata förrns imorgon, det blir lite mer spännande på det viset. Can't wait!

image53
GN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar den bilden!
tråkigt med förlusten!

2008-05-06 @ 22:54:19
URL: http://jensnystrom.blogg.se
Postat av: Caroline!!

Hujedamej vad ni ser bra ut!

2008-05-07 @ 13:08:18
URL: http://zvanen.blogg.se
Postat av: Vic

Nu läser jag Elin och ni är fööör snygga på den bilden! PUSS

2008-05-07 @ 17:17:03
Postat av: Lelle

va sööta ni två är !
spendera lite tid ihop snart ?

2008-05-07 @ 20:03:51
URL: http://velida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0