Tusen Tack!

God Eftermiddag!

Kära läsare! Igår slog vi rekord i antal besökare på en dag. Tack allihopa, och fortsätt läsa min blogg (även fast du tycker att den suger), för nu ska jag bli störst, bäst och populärast! Tillsammans kan vi konkurrera ut Kissie och tjejerna. Skämt åsido, det är kul att det är såpass många som är intresserade. Kom gärna med synpunkter om vad jag kan förbättra på bloggen eller vad som redan är bra. Det skulle uppskattas!

Nu ska jag iväg och spela match, svenska cupen. Fråga mig inte vilka vi möter, men de ligger i toppen av division 2, vilket betyder att vi måste prestera jäkligt mycket bättre än i helgen. Bättre än vi någonsin gjort kanske. Håll tummarna för oss!

Ses ikväll!

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare, Majso duvet!

Jag ska hjälpa dig att bli störst ;). Jag gillar att du är ihärdigare än någonsin med att uppdatera! Puss

2008-05-06 @ 17:20:19
Postat av: Sanna

Vart är Ulf Lundell?

2008-05-06 @ 20:57:48
Postat av: jenz

JAG SKA BLI STÖRRE! :D

haha

2008-05-06 @ 21:02:21
URL: http://jensnystrom.blogg.se/
Postat av: Mattias

En sak som skulle göra att du fick mycket användare vore att du skrev lite om min blogg o så, då skulle ju den bli skitpoppis, eftersom min blogg har jättemånga besökare och sånt!! :D

2008-05-07 @ 09:14:01
URL: http://kmattias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0