Gief sommar, tack!



Tre veckor kvar nu... Det ska bli så in i bänken skönt att komma ifrån mörkret, kylan och framförallt plugget. Kambodja/Thailand i tre veckor slår allt vad julfirande och nyår heter! Typ... Jag vet ju proceduren, har faktiskt upprepat den 18 år i rad nu. Omväxling förnöjer sägs det. Självklart kommer jag sakna mycket här hemma. Det tror jag i alla fall, fast jag har en förmåga att tirvas alldelles utmärkt på precis den platsen jag befinner mig för stunden. Kanske kommer jag inte vilja åka hem igen? Jo, jag måste ju åka hem och ta studenten i alla fall. Sedan är jag fri att göra precis det jag vill! Underbara tanke...


Kommentarer
Postat av: Angie

ja studenten ja.. kan icke kommentera hur jävla underbart det kommer att bli!

2008-11-23 @ 18:12:07
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Lelle

Inte långt kvar nu ...

2008-11-25 @ 15:48:08
URL: http://velida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0