Jag gav dig i alla fall en chans Bond,

Nej, hur jag än vrider, vänder och försöker så kan jag helt enkelt inte uppskatta en James Bond-film. Var på premiären i torsdags (00.07 för övrigt), och sällan har jag känt mig så malplacerad som jag gjorde då. Där sitter jag, en noob som aldrig i hela mitt liv sett en hel film, i samma salong som rktigt inbitna fans, uppklädda helt i Bond-anda med skjorta, kavaj och så vidare. För att inte tala om fortsättningen. Efter en halvtimmes pang-pang, krash, öööh slumrade jag till och sedan minns jag inte så hemskt mycket. Bara hur mysigt det kändes att halvligga där och dela filt med Vickan och Rebecca, även de var försatta i en halvdjup dvala. Hur som helst var det en ganska bra kväll, jag menar bara för att man är på bio, behöver man ju inte uppskatta filmen. Man kan ha trevligt ändå! Och nu har jag insett att Bond nog aldrig kommer att bli något för mig.


Kommentarer
Postat av: Angie

hahaha nej Bond verkar icke kalas för min del heller du ;D

2008-11-01 @ 20:42:13
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0