Tips & Update

I min frånvaro tänkte jag ge dig ett tips. Har du lust att läsa något vettigt, läs den här bloggen! Okej,kanske inte allt då, men mycket är bra! Det är så himla skönt att läsa om något annat än dagens outfit och fika. Tro det eller ej, det finns tjejer i Sverige som faktiskt tänker och inte bara gör. Tack, Hanna Fridén!

En kort update kan jag kosta på mig också. Idag har jag haft det svåraste provet någonsin. Ever. Fysik B. För att dämpa vår ångest åkte vi hem till Jonas och lunchade pizza. Mycket bra val. Det är märkligt vilken effekt bröd, ost och skinka kan ha på sinnet. Pizza hjälper alltid, i alla situationer. Efter en stunds återhämtning hemma, var det tänkt att Angie och jag skulle simma. När vi kom dit visade det sig dock att det endast var lek på fredagar. Så det var vad vi gjorde. Vi åkte rutschbana, hoppade hopptorn, plaskade, var nostalgiska och hade roligt. Det går tusan inte att ha tråkigt i den tjejens sällskap! Sedan bastade vi, länge.
 
Annars ska jag bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. Imorgon fyller Natalie år och Mimmi, Rebben och jag ska hälsa på. I Norrköping! Jag ska köra = måste sova ikväll.

Take care!


Kommentarer
Postat av: Angie

hahaha fyfasen vad de var lajban där duu! de får vi göra om nångång. Ha det kalas i nkpg :¤

2008-11-07 @ 23:55:59
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0