Trött, trött, trött...

Jag är helt slut, har inte en gnutta energi kvar i kroppen. Det har varit en minst sagt intensiv dag. Gick upp tidigt och åkte till nautilus, mest för att kolla läget, och jag slås varje gång av hur jäkla snyggt det blivit! Öppet, rent och fräsht, fast jag föredrar nog ändå att träna på egen hand, speciellt att springa. Något som jag passade på att göra efter skolan också. Annars har största delen av dagen tillängnats plugg och åter plugg, både i skolan och hemma. Gissa vilken jag föredrar av dem då? Jag älskar skolan och jag älskar min klass, hm jag gör nog skäl för mitt gamla lunar-nick.

Nu när jag tänker efter är det inte alls konstigt att jag är trött. Detta ska botas med sömn, och det illa kvickt, för jag har möte i morgon bitti.  

Gute nacht!


Kommentarer
Postat av: Angie

HAHAH¨ÅÅH SKOLGIRL ASSO :D bästa!

2008-10-07 @ 16:11:26
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: natalie

tell me about it..LÅT MIG SOVA! dumma skola dumma plugg.



godnatt!



:)

2008-10-08 @ 22:23:46
URL: http://nataliemelchersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0