Ännu en helg

Det börjar bli lite av tradition det här, glömma av att skriva hela helgen och sedan försöka sammanfatta hela röset på söndag kväll. Just nu är det så att jag inte riktigt har tid att leta ord och formulera meningar. Bäst att jag nämner allt i förbifarten, jag vill ju inte att du ska tro att jag är en misslyckad ensamvarg, utan faktiskt är galet rolig och att alla älskar mig! I fredags tränade jag som vanligt, sedan åkte jag på pannkaks-kväll hos Jonas, för att sedan kika förbi Herman, Carri och de andra. I lördags spelade jag match och var på Jennifers överraskningsfest på Varta (mer om det senare, kanske) Dagen har till största delen tillbringats i Göteborg, Sveriges framsida, för att spendera lite kvalitetstid med mig själv och bränna den sista lilla procenten av lönen.

Nu till det jag egentligen ville säga med det här inlägget; kör inte motorcykel! Fundera inte ens på det. Nu har jag fått nog av alla olyckor, idag var droppen. Hur härligt det än må vara, hur mycket uppmärksamhet du än får, kom ihåg att det är att leka med döden. Det är inte värt att riskera livet bara för att fara fram på en muterad tvåhjuling. Åk bil istället, eller vilket annat fordon som helst för den delen! Ta hand om dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0