En Helg.

Hej!

Inte för jag tror att det är av något värde för dig att läsa om vad jag haft för mig i helgen, så berättar jag ändå. Om inte för dig, så för mig själv, eller någon annan. Hur som helst anser jag att min helg började redan i torsdags, och jag måste bara säga att vår klass ägde nv-lägret iår igen. Inte så värst oväntat faktiskt... Vi är verkligen faster, stronger, harder. Hm, du lär förstå senare. Sammanfattat var det en lyckad tillställning, Mimmi och jag kom tvåa på tipspromenaden utan att ens ha gått den (creds till oss), ettorna och tvåorna busade men kom snart ned på jorden igen, och lite kvalitetstid spenderades tillsammans med klassen!

Direkt efter att jag kommit hem på fredagen, tog jag bussen till Skara och Lelle. På kvällen skulle vi på insparken, något Skara-hittpå som jag ärligt talat är roligast för de som går i ettan. Fast det är väl det som är meningen. Fast först åt vi lite, pratade, cyklade till affären osv. Saker vi brukar göra helt enkelt. Sedan åkte vi till någon förfest hos någon tjej. Jag körde, om man nu kan kalla det det. Snarare hackade fram. Det är tusan inte lätt att köra någon annans bil! Förfesten var i alla fall trevligt, träffade en hel del roligt folk och så. Framåt elva började det dock bli lite segt, så vi drog in til stan. Det var väl inte den roligaste utgången jag vart med om, men det funkade. Det blir ju som sagt vad man gör det till. Natten spenderades såklart hos Lelle.


Jag funderar på att köpa mig en hatt...


Rebecka, Stina och Ebba.

På lördagen fick jag smyga mig upp tidigt, hade träning klockan tio. Inte så värst inbjudande när det spöregnar och du sovit typ fyra timmar. Men det var skönt, dessutom tränade vi bara i en timme istället för två. Sådant gynnar. Annars ägnade jag hela dagen åt att slappa, plugga och sova. Lite senare tittade Angie förbi och vi tittade på I am Legend. Ungefär i slutet av filmen surprisas vi av Rebban och Vickan som kom och hälsade på. Eftersom det finns så extremt lite att göra i det här huset, tog vi oss en sväng med bilen. Den vanliga rundan, Statoil i ryd- Mc'Donalds- hem till Rebben. Där var redan hennes syster med sällskap, så vi satte oss i köket och mosade chips och pratade om Politik, evolutionsteorin och spöken. Riktigt jäkla trevligt!

Söndagar är som sagt mina slappar-dagar, idag är inget undatag. Eller jag var i Grästorp och spelade match och förlorade. Men det är inget jag vill prata om! Annars har jag bara tagit det lugnt och tittat på film, Into the Wild. Den var riktigt, riktigt bra. Baserad på en verklig händelse till på köpet! En film jag starkt rekomenderar en regnig söndag.

Kommentarer
Postat av: lelle

TACK FÖR HELGEN MIN SKÖNA!

2008-09-07 @ 22:52:58
URL: http://velida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0