Jag är ingen kreativ människa...

Det står helt klart efter ett antal försök till att piffa upp bloggen. Jag har helt enkelt inga ideér. None. Därför får det vara helt blankt ett tag nu, tills inspirationen infinner sig, eller tills någon vill hjälpa mig. Håller tummarna för det sistnämnda!.

Annars har jag utvecklat en stark avsky mot komplexa tal. Det är nog mest för att jag inte förstår, har inte hunnit sätta mig in i matten än. Men jag ska, typ i helgen, eller nästa, eller på höstlovet... Något som däremot har skrällat i år är tyskan! Från att ha varit veckans tråkigaste lektion till att bli höjdpunkten. Jag är motiverad som aldrig förr och har till och med börjat skriva i färgkoder. Blått för der, grönt för das och rött för die. Lågstadiet here I come! Men vi får väl se om det hjälper något.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0