Den som spar han har, eller hur säger man?!

Den kommande veckan är inte nådig! Har sammanställt ett fint litet schema som jag tänkte att ni kunde få ta del av, bara för att förhoppningsvis få en gnutta medkänsla. Annars ska jag säga att allt är prima, solen skiner, skolavslutningen stundar, 18årsdagen likaså och om ganska exakt en månad åker jag till Spanien. Det kan helt enkelt inte bli mycket bättre!

Vad som väntar tills nästa torsdag;

- Inlämning Svenska B, Dagens Frankenstein- i verkligheten och på filmduken
- Inlämning Idrott&Hälsa- Ergonomi
- Inlämning Idrott&Hälsa- Kost och Motion
- Inlämning Idrott&Hälsa- Utvärdering av träningsdagbok
- Redovisningsuppgift i Matte D
- Muntligt prov, Spanska steg 3
- Bokrecension, Tyska steg 4
- Bestämma projektarbete
- 3 körlektioner
- 5 träningar
- 3 matcher

Så nu kan du nog ana vad jag ska göra nu va?! Dock får man se det från den ljusa sidan, överlever jag det här, fixar sig det mesta. Sedan har man ju ett antal härliga sommarlovsveckor att se fram emot när allt känns tungt!


Här hade jag tänkt hänga hela förra sommaren, vi får väl se hur det blir i år!

Have it!

Kommentarer
Postat av: Carri !

Vart är det någonstans?

2008-05-27 @ 18:57:14
URL: http://zvanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0