Inkongruens

Hej! Nu är jag tillbaks igen. Anledning? Har helt enkelt fått tillbaks lusten att blogga. Eller blogga, det låter så fult. Skriva. Ja, det klingar bättre. Nu ska jag skriva om mer värda saker, inget vardagsdarvel här inte, typ.Annars kan jag meddela att jag haft en väldigt bra vinter och, hur löjligt det än låter, börjat finna mig själv. Studenten stundar, i sommar ska jag dra en golvmopp och sedan vet bara gudarna vad som väntar. Nya Zealand kanske? Eller så börjar jag plugga, typ juridik. Fast det är jag inte så sugen på. Vad som än händer, så lär det antagligen bli det bästa någonsin! Men först och främst fokuserar vi på stunden (våren), eller hur? Peace!  


Kommentarer
Postat av: Angie

Bra initiativ tjejen! bloggarN is back! älskar din bild oxå hörru , den är skitfin!

2009-04-13 @ 00:39:46
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-13 @ 00:41:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0