Detgårbranu!

Goddagens! Jag har precis haft ett mycket befriande samtal med min tränare. Det har tydligen gått diverse rykten/löst snack om huruvida min fortsatta fotbollskarriär kommer att se ut. Sanningen är den att jag planerar att inte stanna i Skövde i sommar, och då känns det totalt meningslöst att köra en stenhård försäsong med 4-5 träningar i veckan. Dessutom har jag helt enkelt inget sug efter fotboll just nu. Det finns så mycket andra saker jag hellre gör, som att umgås med kompisar, plugga och bara vara. Ta dagen som den kommer och inte vara uppbokad varje eftermiddag och helg. Leva. Tro nu inte att jag ska sluta fotbollen, för det ska jag inte. Jag ska bara träna mindre, mycket mindre. Gympassen skippas, sedan får jag göra som jag vill med grästräningarna. Träna när jag vill, på mina egna villkor. På mina egna villkor, fatta! Det är fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0